Apyros - rusza nowa kampania
Właśnie wystarowała multimedialna kampania reklamowa preparatu Apyros
Apyros jest herbicydem selektywnym (inteligentnym środkiem ochrony roślin zwalczającym chwasty i nie uszkadzającym zasiewu). Marka obecna jest na polskim rynku od 6 lat. W ramach przyjętego pozycjonowania hasłem przewodnim marki jest: "Pewność dobrego zbioru".
Tegoroczna kampania przebiega pod hasłem: Zbiory na szóstkę
Edukacyjna część kampanii opiera się na przedstawieniu najważniejszych powodów dla których warto używać Apyros.
W komunikacji utrzymano przyjęty klimat i kolorystykę charakterystyczną dla komunikacji marki.
Zdecydowano się jednak na odstępstwa i odświeżenie kolorystyczne i stylistyczne przypominające zaawansowanie technologiczne i bezpieczeństwo produktu.
Zadaniem tegorocznej kampanii jest utrzymanie wysokiej pozycji rynkowej osiągniętej dzięki prowadzonym działaniom marketingowym 2003 preparatu i kontynuacja promocji marki w ramach przyjętego pozycjonowania.
Kampania ma charakter selektywny, skierowana jest do wąskiej grupy docelowej.
Media kampanii
Na zlecenie koncernu agrochemicznego Monsanto kampanię przygotowała agencja reklamowa MARTIS.
Osobą odpowiedzialną na projekt ze strony klienta jest Grzegorz Gadamski
Ze strony Martis za komunikację odpowiada Katarzyna Sady Gut
Dołącz do dyskusji: Apyros - rusza nowa kampania