SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Apyros - rusza nowa kampania

Właśnie wystarowała multimedialna kampania reklamowa preparatu Apyros

Apyros jest herbicydem selektywnym (inteligentnym środkiem ochrony roślin zwalczającym chwasty i nie uszkadzającym zasiewu). Marka obecna jest na polskim rynku od 6 lat. W ramach przyjętego pozycjonowania hasłem przewodnim marki jest: "Pewność dobrego zbioru".

Tegoroczna kampania przebiega pod hasłem: Zbiory na szóstkę

Edukacyjna część kampanii opiera się na przedstawieniu najważniejszych powodów dla których warto używać Apyros.

W komunikacji utrzymano przyjęty klimat i kolorystykę charakterystyczną dla komunikacji marki.

Zdecydowano się jednak na odstępstwa i odświeżenie kolorystyczne i stylistyczne przypominające zaawansowanie technologiczne i bezpieczeństwo produktu.

Zadaniem tegorocznej kampanii jest utrzymanie wysokiej pozycji rynkowej osiągniętej dzięki prowadzonym działaniom marketingowym 2003 preparatu i kontynuacja promocji marki w ramach przyjętego pozycjonowania.

Kampania ma charakter selektywny, skierowana jest do wąskiej grupy docelowej.

Media kampanii

  • Prasa branżowa
  • Prasa regionalna w rejonach największych upraw pszenicy (potencjalne największe rynki zbytu)
  • Radio regionalne w rejonach największych upraw pszenicy (potencjalne największe rynki zbytu)
  • Materiały POS
  • Mailing do wyselekcjonowanych gospodarstw rolnych

    Na zlecenie koncernu agrochemicznego Monsanto kampanię przygotowała agencja reklamowa MARTIS.

    Osobą odpowiedzialną na projekt ze strony klienta jest Grzegorz Gadamski
    Ze strony Martis za komunikację odpowiada Katarzyna Sady Gut
  • Dołącz do dyskusji: Apyros - rusza nowa kampania

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl