Arctic reklamuje się w kinach Cinema City i Helios
Pod hasłem "Mam jeszcze czas" przebiega kinowa kampania reklamowa wody Arctic. Akcja obejmuje emisję spotów przed filmami i sampling butelek.
Prowadzona w kinach kampania reklamowa wody Arctic podkreśla, że jej najwyższa jakość została potwierdzona badaniem szwajcarskiego instytutu Labor Veritas. Akcja pod hasłem "Mam jeszcze czas" jest skierowana przede wszystkim do młodych kobiet i ma budować wśród nich pozytywny wizerunek tej marki.
W ramach kampanii w 52 kinach sieci Cinema City i Helios w największych miastach od 19 czerwca spoty reklamowe Arctic są emitowane przy 13 filmach o tematyce kobiecej. Ponadto od 10 do 12 lipca w 13 wybranych kinach zostanie przeprowadzony sampling 60 tys. butelek tej wody. Z kolei na lustrach w damskich toaletach kin pojawią się wlepki ze sloganem "Mam jeszcze czas na M jak Mydlana Opera" nawiązującym do hasła całej akcji.
Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowała agencja PND Futura, spot wyprodukował dom produkcyjny Telewizor, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Arctic reklamuje się w kinach Cinema City i Helios