Arctic zmienia logo i butelkę
Hoop Polska odświeżyła identyfikację wizualną marki Arctic. Woda jest również dostępna w zmienionej butelce.
Zmiana identyfikacja wizualnej marki Arctic obejmuje odświeżone logo, które oparto na wizerunku kryształu, oraz etykietę wariantu smakowego, na której znalazły się motywy roślinne i owocowe. Woda tej marki jest również dostępna w nowych butelkach o okrągłym kształcie i zmienionej kolorystyce, z których te półlitrowe z wodą niegazowaną mają zamknięcie typu "sport cap".
- Przez te zmiany chcemy podkreślić jeszcze bardziej dynamiczny i kobiecy charakter naszej marki - uzasadnia Berenika Dumas, brand manager Hoop Polska. - Naszą grupą docelową są bowiem młode niezależne kobiety z dużych miast, żyjące po swojemu i ciągle poszukujące nowej drogi do szczęścia - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Arctic zmienia logo i butelkę