SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Arctic zmienia logo i butelkę

Hoop Polska odświeżyła identyfikację wizualną marki Arctic. Woda jest również dostępna w zmienionej butelce.

Zmiana identyfikacja wizualnej marki Arctic obejmuje odświeżone logo, które oparto na wizerunku kryształu, oraz etykietę wariantu smakowego, na której znalazły się motywy roślinne i owocowe. Woda tej marki jest również dostępna w nowych butelkach o okrągłym kształcie i zmienionej kolorystyce, z których te półlitrowe z wodą niegazowaną mają zamknięcie typu "sport cap".

arctic

- Przez te zmiany chcemy podkreślić jeszcze bardziej dynamiczny i kobiecy charakter naszej marki - uzasadnia Berenika Dumas, brand manager Hoop Polska. - Naszą grupą docelową są bowiem młode niezależne kobiety z dużych miast, żyjące po swojemu i ciągle poszukujące nowej drogi do szczęścia - dodaje.

Dołącz do dyskusji: Arctic zmienia logo i butelkę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl