Artegence dla konceptu Volkswagen Home w Polsce
Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę marki Volkswagen Home, pierwszego takiego sklepu koncepcyjnego Volkswagen Group w Europie. Agencja odpowiada za strategię komunikacji i jej realizację, w tym działania w internecie oraz out of home.
W Volkswagen Home można umówić się na jazdę próbną o dowolnej porze, skorzystać z fachowej porady eksperta. Design sklepu inspirowany jest najnowszymi modelami aut marki Volkswagen Sklep mieści się przy ul. Karolkowej 30 w Warszawie.
Agencja Artegence jest odpowiedzialna za opiekę komunikacyjną nad projektem, w tym także szeroko pojęty digital, jak kampanie online czy stworzenie strony internetowej konceptu. Celem jej działań jest przede wszystkim zbudowanie świadomości miejsca oraz alternatywnej formy zakupu aut marki Volkswagen, ugruntowanie dla Volkswagena pozycji lidera oraz innowatora w branży automotive w Polsce, jak również pozyskanie jakościowych leadów;
- Artegence już od jesieni 2017 roku jest naszym partnerem oraz doradcą w kwestii szeroko pojętego digitalu. Volkswagen Home to dla nas jeden z kluczowych projektów, a także dość nietypowy koncept. Wierzymy, że takie miejsca to przyszłość marek samochodowych i alternatywna forma sprzedaży aut. Dlatego tak istotna jest tu współpraca z agencją, która posiada nie tylko wiedzę, ale i dużą otwartość na innowacje. Wiem, że powierzyliśmy ten projekt w dobre ręce - komentuje Artur Kryzan, kierownik ds. customer experience i digitalizacji w Volkswagen Group Polska.
Na co dzień agencja odpowiada za stałą obsługę marki w internecie, obejmującą zarządzanie jej stroną internetową, przygotowywanie materiałów do kampanii online oraz prace z zakresu data science.
Wszystkie działania są realizowane we współpracy z partnerami biznesowymi, czyli z KHS, VML i PHD.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły nową umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Artegence dla konceptu Volkswagen Home w Polsce