SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Artur Karczykowski w zarządzie Plej, odpowiada za digital

Artur Karczykowski objął funkcję digital partnera i członka zarządu w agencji marketingu zintegrowanego Plej. Wcześniej pracował m.in. w The Digitals i Optimusie.

Artur KarczykowskiArtur Karczykowski

- Nawiązanie współpracy z Arturem jest efektem realizacji długofalowej strategii rozwoju agencji opierającej się na wzroście organicznym i sukcesywnym poszerzaniu kompetencji. Artur dołączył do zarządu agencji Plej jako partner odpowiedzialny za komunikację w mediach digitalowych. Będzie odpowiadał za rozwój zespołu digital oraz portfolio klientów obsługiwanych w tym zakresie - zapowiada Łukasz Gumowski, creative partner w Plej. - Plej już od kilku lat prowadzi działania związane z łączeniem świata digital z offline’em (shopper i event), natomiast podjęte przez nas aktualnie działania mają przynieść jeszcze więcej ciekawych rozwiązań - dodaje.

Karczykowski w połowie ub.r. objął funkcję dyrektora marketingu Mennicy Polskiej. Przedtem przez prawie 8 lat był związany z agencją marketingu internetowego The Digitals, której był założycielem i szefem (pod koniec 2013 roku firma została przejęta przez holding Mediacap). Wcześniej pracował m.in. w Optimusie i FFCreation.

Wraz z dołączeniem Artura Karczykowskiego w zarządzie Plej zachodzą dalsze zmiany. Łukasz Gumowski, który dotychczas zarządzał projektami internetowymi, objął funkcję creative directora. Będzie uczestniczył w pracach prowadzonych przez oba zespoły kreatywne, a także odpowiadał za dalsze poszerzanie kompetencji ATL-owych oraz działania new business i PR.

Z kolei Łukasz Ostaszewski przejmuje nadzór nad pracą działu client service, którym dotychczas zarządzał Łukasz Gumowski. Głównym zadaniem Ostaszewskiego będzie podnoszenie kompetencji działu, przede wszystkim w zakresie koordynacji kampanii zintegrowanych, ponadto nadal będzie odpowiadały za działania HR i employer branding. Natomiast Rafał Krawczuk niezmiennie pozostaje odpowiedzialny za zarządzanie działem eventów oraz za finanse.

Dołącz do dyskusji: Artur Karczykowski w zarządzie Plej, odpowiada za digital

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
areo
admin WirtualnychMediów to CENZURANT! Usuwa NORMALNE komentarze, te które mu "nie podobają się". Nie ma to jak kompetentny pracownik
Warto zwrócić uwagę na ciekawy wynik oficjalnej sondy TVN "Który program chciałbyś znowu zobaczyć?", czyli który program powinien powrócić ( sonda na www.tvn.pl/ekstra/2.html )
admin WirtualnychMediów to CENZURANT! Usuwa NORMALNE komentarze, te które mu "nie podobają się". Nie ma to jak kompetentny pracownik

odpowiedź
User
pavv
Rekord świata w nagromadzeniu bełkotu: "digital partnera, wzroście organicznym, mediach digitalowych, zespołu digital, digital z offline’em (shopper i event), creative directora, kompetencji ATL-owych oraz działania new business i PR, działu client service, działania HR i employer branding, działem eventów."
odpowiedź
User
pavv
admin WirtualnychMediów to CENZURANT! Usuwa NORMALNE komentarze, te które mu "nie podobają się". Nie ma to jak kompetentny pracownik
Warto zwrócić uwagę na ciekawy wynik oficjalnej sondy TVN "Który program chciałbyś znowu zobaczyć?", czyli który program powinien powrócić ( sonda na www.tvn.pl/ekstra/2.html )
admin WirtualnychMediów to CENZURANT! Usuwa NORMALNE komentarze, te które mu "nie podobają się". Nie ma to jak kompetentny pracownik

odpowiedź