Asta-Net reklamuje się w stylu propagandy PRL-owskiej
Ruszyła kampania reklamowa działającej w Pile sieci kablowej Asta-Net. Reklamy nawiązującej do stylistyki plakatów propagandowych z okresu PRL.
Reklamy z kampanii ogłaszają „Gromkie TAK dla Sojuszu” trzech usług oferowanych przez Asta-Net: internetu, telewizji i telefonii oraz podkreślają, że te usługi to „źródło siły polskich miast i wsi”.
Stylistyka reklam nawiązuje do słynnych plakatów propagandy PRL-owskiej: z kobietą na traktorze oraz zachęcającą do oddania trzech głosów na tak w referendum w 1946 roku (jego wyniki sfałszowano).
Reklamy wspierają pakiety 3xTak, obejmujące usługi telewizji, telefonii (z nielimitowanymi połączeniami na numery komórkowe i stacjonarne) oraz telewizji). Pakiet z prędkością internetu wynoszącą 150 Mb/s kosztuje 64,90 zł miesięcznie, z prędkością 250 Mb/s - 79,90 zł, a z prędkością 800 Mb/s - 119,90 zł.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada poznańska agencja Advertiva.
Działania reklamowe będą prowadzone do końca br., obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji.
Sieć Asta-Net ma prawie 50 tys. klientów.
Dołącz do dyskusji: Asta-Net reklamuje się w stylu propagandy PRL-owskiej