Aston Martin najbardziej 'cool'
Firma Aston Martin utrzymała trzeci rok z rzędu miano markinajbardziej 'cool' na rynku brytyjskim.
Czołową dwudziestkę rankingu 2008 CoolBrands zdominowały jednakmarki z branży technologicznej.
Za Aston Martin znalazły się kolejno: iPhone, Apple, Bang &Olufsen, YouTube, Google, Nintendo, Agent Provocateur, Rolex, TateModern, Dom Perignon, Virgin Atlantic, Ferrari, Ducati, PlayStation1, Sony Advertisement, Nike, Bose, Facebook oraz Lamborghini.
W przeprowadzanym co roku badaniu uczestniczą eksperci z branżyoraz reprezentatywna grupa 2,5 tysiąca mieszkańców WielkiejBrytanii.
Oprócz ogólnego rankingu, wyodrębnione zostały również takiekategorie jak "najbardziej cool publikacja medialna" i "najbardziejcool media online".
W pierwszej z nich zwyciężył magazyn Vogue przed Vanity Fair,Marvel Comics, The Guardian/The Observer, DC Comics, CreativeReview, Dazed & Confused, GQ, The Independent/The Independenton Sunday oraz The Times/The Sunday Times.
Z kolei w drugiej triumfował serwis YouTube, wyprzedzającGoogle, Facebook, Wikipedię, Last FM, Flickr, Bebo, Holy Moly,Gaydar.co.uk oraz Urban Junkies.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Aston Martin najbardziej 'cool'