SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ata Int-Ltd reklamuje 'Drukarkę za złotówkę w abonamencie'

Rozpoczęła się kampania reklamowa usługi "Drukarka za złotówkę wabonamencie" wprowadzanej przez firmę Ata Int-Ltd. Akcja obejmujeprasę, radio i internet.

Na początku października wystartowała kampania reklamowa"Drukarka za złotówkę w abonamencie" promująca usługęoutsourcingową wprowadzaną do swojej oferty przez firmę AtaInt-Ltd. Akcja obejmuje prasę (dzienniki ogólnopolskie, tygodnikiopiniotwórcze, magazyny branżowe), radio (PiN) i internet(Money.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, WP.pl oraz portale branżowe). Ważnymelementem komunikacji jest również uruchomiony pod adresem www.drukuj.com.pl serwisprezentujący tą ofertę i udostępniający dane kontaktowe zkonsultantami firmy Ata Int-Ltd.

ata

Kreację dwumiesięcznej kampanii przygotowała agencjafull-service media.worxx, natomiast zaplanowaniem i zakupem mediówzajął się dom mediowy Equinox Polska. Akcję reklamową uzupełniajądziałania public relations kierowane przez agencję KostrzewaPR.

Dołącz do dyskusji: Ata Int-Ltd reklamuje 'Drukarkę za złotówkę w abonamencie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl