SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Autan, OFF!, Raid: Zatrzymaj koszmar malarii (wideo)

Drugi rok z rzędu marki Autan, OFF! i Raid ( (wszystkie produkty należą do SC Johnson) wspierają UNICEF w walce z malarią, która jest jedną z najczęstszych przyczyn śmierci w Afryce. W tym celu ruszyła kampania "Zatrzymaj koszmar malarii".

Kampania "Zatrzymaj koszmar malarii" w Polsce potrwa do połowy sierpnia na antenie TVP i TVN, gdzie będą emitowane spoty telewizyjne. Kampania wspierana jest także aktywnościami na Facebooku - tworzeniem symbolizującej wspólną walkę z malarią mozaiki ze zdjęć profilowych oraz grę viralową. Za każdą kompletną mozaikę firma SC Johnson przekaże UNICEF środki finansowe na zakup 200 moskitier, które uchronią przed malarią około 400 osób. Dodatkowo informacje o akcji można znaleźć na materiałach POS w punktach sprzedaży produktów marek Autan, OFF! i Raid.


Zakupem mediów zajął się dom mediowy Brand Connection, a kreacją spotów TV agencja Draft FCB. Za działania PR odpowiada agencja Edelman Polska a za działania interaktywne Edelman Digital Polska.

Do 30 września 2011 r. jeden proc. przychodów ze sprzedaży produktów Autan, OFF! i Raid będzie przekazany UNICEF w celu wsparcia programu zapobiegania malarii w Afryce Subsaharyjskiej. Tegoroczny program obejmuje dziewięć krajów, gdzie malaria dotyka największej liczby dzieci: Angolę, Republikę Środkowoafrykańską, Kongo, Gwineę, Demokratyczną Republikę Konga, Kenię, Nigerię, Sudan i Zimbabwe.

Dołącz do dyskusji: Autan, OFF!, Raid: Zatrzymaj koszmar malarii (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl