Autentika uruchamia internetową sieć reklamową Admatik.pl
Agencja interaktywna Autentika przygotowała sieć Admatik.pl do automatycznej publikacji reklam internetowych. Rozwiązanie, które w wersji testowej zostnie udostępnione w lutym, obejmuje różne formaty i systemy rozliczeń.
Stworzona przez Autentikę sieć Admatik.pl daje wydawcom stron internetowych możliwość wyboru reklamodawców do automatycznej publikacji przekazów reklamowych. Rozwiązanie obsługuje różnorodne formaty reklamowe (bannery, leaderboardy, skyscrapery i medium rectangle) oraz systemy rozliczeń (m.in. CPM, CPC, CPA).
Autentika zapowiada, że Admatik.pl będzie dostępna dla wszystkich podmiotów, bez względu na ich wielkość czy budżety. Zdaniem firmy nowa sieć pozwoli znacznie obniżyć koszty reklamy, zwiększając przy tym efektywność działań wydawców i reklamodawców. Testowa wersja Admatik.pl zostanie udostępniona w lutym osobom, które zapiszą się do newslettera w serwisie internetowym tego projektu.
Autentika do przygotowania sieci Admatik.pl wykorzystała środki pozyskane z Unii Europejskiej w ramach działania 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Na potrzeby projektu firma zatrudniła kilku nowych pracowników, m.in. kierującego nim Michała Małowskiego, który wcześniej pracował jako kierownik działu koordynacji projektów w Redefine.
Dołącz do dyskusji: Autentika uruchamia internetową sieć reklamową Admatik.pl