Autobusowa kampania firmy Dialog
"Rozmawiaj więcej płać mniej" takim hasłem w maju rozpoczęła się nowa ogólnopolska kampania wizerunkowo - produktowa Telefonii DIALOG S.A.
Kampanię autobusową zorganizowała firma CAM Media.
Po największych miastach Polski będzie jeździło kilkadziesiąt autobusów z reklamą DIALOGu.
Ogólnopolska kampania autobusowa potrwa miesiąc i wspierana będzie również przez inne nośniki. Celem kampanii jest budowa świadomości marki oraz kreowanie postaw klientów wobec Dialogu. Przekaz ma budować zaufanie i poczucie bezpieczeństwa oraz odbiór operatora jako firmy przyjaznej, opiekującej się swoimi abonentami.
W kampanii autobusowej, zrealizowanej przez CAM Media wykorzystano format typu King Size - format ten znajduje się po lewej stronie autobusu i jest widoczny nawet
z daleka, co pozwala właściwie wykorzystać możliwości oddziaływania nietypowego nośnika reklamy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Autobusowa kampania firmy Dialog