SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Autobusowa kampania Zlego Ducha

We wrześniu br. firma CAM Media zorganizowała ogólnopolską kampanię autobusową promującą film "Zły duch" (premiera 24 września)

Firma CAM Media jest również jednym z patronów medialnych filmu.

Zły duch to "diabelnie śmieszna komedia" z niemowlakiem w roli bohatera
i  narratora. Tytułowy zły duch w momencie narodzin wstępuje w dziecko. To duch mężczyzny śmiertelnie potrąconego przez jego ojca. Od tej pory ojcowskie uczucie będzie wystawione na próbę, bowiem duch obecny w jego synku postanowił być bardzo trudnym dzieckiem... "Zły duch" to historia pełna wyjątkowo zabawnych sytuacji, komentowanych myślami "nawiedzonego" chłopca.

 Kampania reklamowa toczy się pod hasłem "Teraz ja mówię!".  Dystrybutorem filmu jest firma Kino Świat. Autobusy z reklamą  będą jeździły w wybranych miastach Polski. W kampanii wykorzystano format typu Full Back (powierzchnia reklamowa na tyle autobusu). Format ten jest widoczny nawet z daleka, co pozwala właściwie wykorzystać możliwości oddziaływania nietypowego nośnika reklamy. Adaptacją reklamy zajęła się firma CAM Media.

Dołącz do dyskusji: Autobusowa kampania Zlego Ducha

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl