Aviva: Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować (wideo)
Pod hasłem "Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować" rusza kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych direct w Aviva. Akcja jest prowadzona w telewizji, internecie i radiu.
Rozpoczęta właśnie kampania Aviva reklamuje ubezpieczenia
komunikacyjne direct, zachęcając do nich kierowców, którzy nie
kupowali jeszcze ubezpieczeń w tym systemie. Kreacja pod hasłem
"Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować" nawiązuje do
prowadzonej przed kilkoma miesiącami akcji "Lepsza cena OC w PZU".
Tamta kampania pokazywała osoby przepraszające znajomych, że
odradziły im ofertę PZU, natomiast w obecnej akcji reklamowej Aviva
ci drudzy przekonują, że warto było skorzystać z rady i wybrać
ubezpieczenie komunikacyjne direct w tej firmie.
Akcja obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), radio RMF FM oraz internet (największe portale) Kreację kampanii - zaplanowanej na kilka tygodni - przygotowała agencja Testardo, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Aviva: Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować (wideo)