SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aviva: Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować (wideo)

Pod hasłem "Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować" rusza kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych direct w Aviva. Akcja jest prowadzona w telewizji, internecie i radiu.

Rozpoczęta właśnie kampania Aviva reklamuje ubezpieczenia komunikacyjne direct, zachęcając do nich kierowców, którzy nie kupowali jeszcze ubezpieczeń w tym systemie. Kreacja pod hasłem "Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować" nawiązuje do prowadzonej przed kilkoma miesiącami akcji "Lepsza cena OC w PZU". Tamta kampania pokazywała osoby przepraszające znajomych, że odradziły im ofertę PZU, natomiast w obecnej akcji reklamowej Aviva ci drudzy przekonują, że warto było skorzystać z rady i wybrać ubezpieczenie komunikacyjne direct w tej firmie.



Akcja obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), radio RMF FM oraz internet (największe portale) Kreację kampanii - zaplanowanej na kilka tygodni - przygotowała agencja Testardo, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

  • Więcej informacji:
  • Avila

Dołącz do dyskusji: Aviva: Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl