Awanse w Agencji Wydawniczej Aga-Press
Od 1 września stanowisko redaktor naczelnej dwutygodnika "Victor Gimnazjalista" objęła Renata Jarecka - dotychczasowa redaktor prowadząca pismo. Zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Drogą - współwłaścicielkę wydawnictwa. Nowością jest pomysł z edukacyjnymi gadżetami dołączanymi do tytułu oraz zmiany graficzne. W najbliższych numerach ukaże się seria atrakcyjnych zakładek do książek, które oprócz funkcji praktycznej będą pełnić rolę edukacyjną przypominając podstawowe pojęcia i wzory z różnych przedmiotów.
Tytuł istnieje na rynku od 4 lat. W tym czasie jego nakład wzrósł ponad dwukrotnie i kształtuje się obecnie na poziomie 90 000 egz. Sprzedaż waha się w granicach 75% . Tytuł jest członkiem ZDKP.
Grupę czytelniczą stanowi młodzież gimnazjalna 13-16 lat. Tematykę pisma wypełniają aktualne problemy nastolatków, propozycje ze świata mody i filmu oraz bogata oferta edukacyjna pomocna w nauce.
Bogna Bizoń awansowała na stanowisko redaktor naczelnej tytułu "Victor Junior" (poprzednio redaktor prowadząca) Zastąpiła na tym stanowisku pełniąca tę funkcje Katarzynę Drogą - współwłaścicielkę wydawnictwa.
Pierwszy numer "Victora Juniora" ukazał się w marcu 2002 roku w nakładzie 40 000 egz. Obecny nakład kształtuje się na poziomie 65 000 egz, z czego sprzedaż wynosi 75% (dane wydawcy). Czytelnikami są uczniowie 4-6 klasy szkoły podstawowej (11-13 lat), którzy w piśmie znajdują obszerne bloki edukacyjne będące uzupełnieniem do lekcji. W piśmie stałe miejsce mają ciekawe, aktualne tematy, strony poświęcone modzie, krzyżówki i psychozabawy.
Dołącz do dyskusji: Awanse w Agencji Wydawniczej Aga-Press