SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Awanse w DDB Warszawa

Agencja DDB Warszawa ma trzy nowe osoby na stanowiskach account executive i jedną na stanowisku strategic plannera.

Nowym strategic plannerem został Krzysztof Białkowski, który z DDB Warszawa związany jest od 2 lat. Wcześniej pracował w agencji badawczej. Białkowski jest autorem strategii dla kampanii "Gazeta Wyborcza - Wychodzi Codziennie", która została wyróżniona Złotym Orłem 2006, jest także współtwórcą strategii dla akcji wprowadzającej na rynek platformę N.

Nowymi osobami na stanowiskach account executive zostały: Iwona Rudolf, Małgorzata Michałowska i Anna Knittel.

Iwona Rudolf pracuje w DDB Warszawa od ponad roku. Odpowiada za obsługę telewizji nowej generacji N, zajmowała się także marką Łowicz. Wcześniej przez 6 lat pracowała w Dziale Marketingu firmy Mediatel SA.

Małgorzata Michałowska z DDB Warszawa związana jest od półtora roku. Obsługiwała platformę N i Lotos Paliwa. Obecnie zajmuje się obsługą Eurobanku i Henkla w zespole prowadzonym przez Magdalenę Majorek. Michałowska wcześniej przez 4 lata zatrudniona była w departamencie czasopism Agory.

Anna Knittel pracuje w DDB Warszawa od roku. Obsługuje marki firmy Henkel (Brillance, Fa, Schauma, N&E, Silan, Persil) oraz Philipsa. Wcześniej Knittel współpracowała przy projektach dla Agros Nova. Współrealizowała także nagrodzoną Złotym Orłem 2006 kampanię "Zobacz-usłysz-powiedz" dla Fundacji Dzieci Niczyje.

Dołącz do dyskusji: Awanse w DDB Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl