Awanse w MPG Media Planning
Trzy osoby awansowały w domu mediowym MPG Media Planning.
Z dniem 15 stycznia 2007 w MPG awanse uzyskali:
- Alicja Cybulska – dotychczas Head of Research & Tools, objęła stanowisko Research & Modelling Directorem
- Magdalena Ostrowska – dotychczas Business Development Manager, została New Business & Marketing Directorem.
- Michał Daniluk – wcześniej p.o. Group Account Directora, objął funkcję Group Account Directorem. Równocześnie odpowiada z ramienia MPG za rozwój i funkcjonowanie Direct Response.
Każda z osób objętych awansami niezależnie od lokalnych struktur, raportuje również do odpowiednich struktur międzynarodowych MPG.
„Cieszę się, że grono kierownictwa MPG może się poszerzyć o osoby pełne pasji i zaangażowania. Alicja, Magda i Michał zapracowali na awans poprzez ciężką pracę, której część jest widoczna w postaci wyników biznesowych naszego domu mediowego. Ich praca pomaga rosnąć nie tylko MPG, ale przede wszystkim markom naszych Klientów” - powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG Poland.
Dołącz do dyskusji: Awanse w MPG Media Planning