SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Axel Springer stawia na internet

Newsweek Polska i Forbes uruchomiły sprzedaż elektronicznych wersji bieżących numerów.

Jak poinformowano we wtorkowym komunikacie wydanie internetowe "Newsweek Polska" będzie kosztować 2,44 zł a "Forbesa" 4,88zł.

E-wydania zawierają ten sam w formie i treści materiał redakcyjny, a także reklamy, które można znaleźć w edycji drukowanej. Wersja elektroniczna zawiera dodatkowe interaktywne funkcje, takie jak zakładki, odnośniki na okładce i spisie treści, które kierują bezpośrednio do artykułów; aktywne adresy stron www oraz e-maili, reklamy prowadzące do stron reklamodawców.  Dostępne będą dwie wersje e-wydań - wersja w rozdzielczości zapewniającej dobrą jakość wydruku (ok. 16MB) oraz wersja do czytania na ekranie monitora (ok. 7MB).

- Zamówienie elektronicznej wersji tygodnika i miesięcznika jest prostsze niż kupienie gazety w kiosku - wystarczy wysłać sms na podany numer i aktywować otrzymany kod. E-wydanie jest dostępne w formacie pdf, do przeglądania którego wymagany jest program Acrobat Reader firmy Adobe (wersja 4.0 lub nowsza) - informuje Axel Springer Polska.

Internauci mogą zobaczyć jak wygląda przykładowe e-wydanie pobierając bezpłatnie archiwalny numer Newsweeka, dostępne na witrynie www.e-wydania.pl, gdzie można też zakupić oba tytuły.

Dołącz do dyskusji: Axel Springer stawia na internet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl