SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Axel Springer wprowadza pakiet reklamowy Presspack

Axel Springer Polska wprowadza do swojej oferty reklamowej pakiet Presspack. Jednocześnie wydawnictwo dzieli cennik ogłoszeń reklamowych na część ogólnopolską i regionalną.

Wprowadzany z początkiem 2010 roku przez Axel Springer Polska pakiet reklamowy Presspack ma charakter zasięgowy, obejmując wszystkie dzienniki tego wydawnictwa: "Fakt", "Przegląd Sportowy" i "Sport". Oferta, skierowana do odbiorców w wieku16-49 lat, jest podzielona na dwa warianty: tygodniowy i dwutygodniowy. Dostępne są w nich formaty full page, junior page i kombinacje reklam modułowych. Tygodniowa kampania wykorzystująca format junior page kosztuje cennikowo 136 tys. zł.

Ponadto od 4 stycznia w całej ofercie Axel Springer Polska będzie obowiązywał nowy cennik ogłoszeń reklamowych, który podzielono na dwie części: dla wydań ogólnopolskich i regionalnych. Ma to uporządkować jego strukturę. Jednocześnie wydawnictwo w ramach oferty GRPower wprowadza możliwość umieszczania reklam na stronach 3-9 (tzw. stronach premium) swoich tytułów.

Z kolei w ofercie reklamowej czwartkowego magazynu "Fakt TV" do publikacji reklamy na papierze dodano jej emisję w serwisie eFakt.pl/programtv, a ofertę magazynu "Gwiazdy" (ukazującego się z "Faktem" w piątki) uzupełniono o emisję w serwisach oFeminin.pl, newsweek.pl/kobieta, wspodnicy.pl, koktail24.pl i eFakt.pl/kobieta.

Dołącz do dyskusji: Axel Springer wprowadza pakiet reklamowy Presspack

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl