SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Axel Studio dla firmy Breck

Agencja marketingowa Axel Studio przygotowała kompleksową kampanię klocków hamulcowych Breck, marki należącej do Lumag sp. z o.o.

Działania skierowane są do mechaników i sprzedawców części samochodowych.

Kampania wizerunkowa kładzie silny nacisk na budowanie pozytywnych emocji i skojarzeń. Wysokie zabarwienie emocjonalne osiągnięto dzięki zabawnemu hasłu („Stajesz tam gdzie chcesz”), trafnie zilustrowanemu  niesztampowymi i zaskakującymi fotografiami, przedstawiającymi mężczyzn w przyjemnych sytuacjach zaraz po zatrzymaniu się auta. Reklamy Breck wyznaczają zupełnie nowy standard dotąd wysoce „technicznej” komunikacji na rynku części samochodowych.

   

Kampania prasowa potrwa rok i będzie opierać się na tytułach wyselekcjonowanych dla grupy celowej. Jej silnym uzupełnieniem będzie kontynuacja programu motywacyjnego Breck Club 2006. Już po raz trzeci z rzędu Axel Studio wygrało przetarg na jego prowadzenie. Tegoroczna edycja przybrała formułę równoległych konkursów - comiesięcznego na największą sprzedaż klocków Breck z nagrodami w postaci przelewów na karty przepłacone, przeplatanego cotygodniowymi konkursami błyskawicznymi (internet, infolinia), umożliwiającymi zdobycie atrakcyjnych nagród, np. biletów na koncert Rolling Stones. Program działań lojalnościowych zaplanowano do końca 2006.

Dołącz do dyskusji: Axel Studio dla firmy Breck

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl