Aż się ciepło robi...
Kampania Publicis dla limitowanej serii Renault Clio Arctica
Najnowszy spot reklamowy limitowanej serii samochodów Renault Clio Arctica powstał przy użyciu kamery termowizyjnej. Dzięki niej możliwe było zwrócenie uwagi na najważniejszą cechę reklamowanego produktu - podgrzewane siedzenia. To pierwsza produkcja reklamowa w Polsce z użyciem takiej kamery. Spot przygotowała agencja reklamowa Publicis na potrzeby kampanii tego modelu Renault. Kampania rozpoczyna się 3 września. Będzie prowadzona dwuetapowo - najpierw w telewizji, a na przełomie września i października w prasie. Adresatami są ludzie w wieku 25-35 lat poszukujący praktycznego i komfortowego auta, amatorzy "wypadów" z przyjaciółmi lub na miły weekend we dwoje.
Renault Clio Arctica to promocyjna seria z wyposażeniem przydatnym w okresie zimowym. W pakiecie zawarto takie elementy wyposażenia, jak: spryskiwacze reflektorów, automatyczne wycieraczki, aluminiowe felgi i światła przeciwmgielne. Jednak najważniejszą cechą auta podkreślaną w przekazie reklamowym są podgrzewane fotele.
Na potrzeby kampanii Publicis przygotował dwudziestosekundowy spot telewizyjny oraz ogłoszenie prasowe. Spot przedstawiający widziane okiem termowizyjnej kamery rozgrzane do czerwoności pośladki pary pasażerów Renault Clio Arctica będzie można oglądać w stacjach: TVP1, TVP 2, Polsat, TVN, Discovery Channel. Ogłoszenia prasowe ukażą się w październiku m.in. w pismach: Elle, Cosmopolitan, Film, Marie Claire, Chip, Men's Health, Twój Styl, Voyage, Auto Plus, Gala, Newsweek i Przekrój.
Dołącz do dyskusji: Aż się ciepło robi...