SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Bądźcie grzeczni' - zachęca Allegro na Święta (wideo)

Allegro.pl w prowadzonej właśnie kampanii reklamowej w humorystyczny sposób pokazuje siebie jako przyjazne miejsce do kupowania świątecznych prezentów. Akcja pod hasłem "Bądźcie grzeczni" obejmuje telewizję, prasę i internet.

Kreacja prowadzonej pod hasłem "Bądźcie grzeczni" kampanii reklamowej Allegro.pl w humorystycznej konwencji pokazuje chwilową przemianę nieuprzejmej urzędniczki w jowialnego Świętego Mikołaja. Serwis chce w ten sposób przedstawić siebie jako przyjazne miejsce do dokonywania świątecznych zakupów. W tym celu pod adresem www.allegro.pl/prezenty uruchomiono nawiązujący wizualnie do reklam dział z propozycjami prezentów, w którym można je wyszukiwać, określając płeć, wiek i cechy charakteru obdarowywanej osoby.



Rozpoczęta 17 listopada świąteczna kampania Allegro.pl prowadzona jest w formie 30- i 15-sekundowego spotu w najważniejszych kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVPInfo, TVN7, TV4, Polsat 2, Viva, AXN, Comedy Central, MTV, National Geographic, Zone Club, Hallmark, Zone Europa, Canal+Sport, Polsat Sport Extra, Discovery Channel, Science, Civilization, Animal Planet, TVN24, TVNTurbo i TVN Style. Akcja obejmuje również prasę: dodatki prezentowe do dzienników "Rzeczpospolita", "Gazeta Wyborcza", "Metro", "Dziennik" i "Echo Miasta", tygodniki "Auto Świat", "Gala", "Przekrój", "Polityka" i "Newsweek", dwutygodniki "Party", "Viva" i "Komputer Świat" oraz miesięczniki "Mens Heath", "PC Word Komputer", "Avanti", "Logo", "Pani", "Zwierciadło", "Forbes" i "Cosmopolitan". Natomiast w internecie reklamy zamieszczane są m.in w serwisach: Onet.pl, Wp.pl i Nasza-Klasa.pl.

Kreację kampanii zaplanowanej do 14 grudnia przygotowała agencja PZL, a za zakup mediów odpowiada dział marketingu QXL Poland i dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: 'Bądźcie grzeczni' - zachęca Allegro na Święta (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl