Radosław Kotarski opowiada o hulajnogach w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)
Nowa kampania Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamuje Konto 360° z aplikacją mobilną i Konto 360° Junior.
W spotach Radosław Kotarski opowiada o miejskich hulajnogach, z których korzystają zarówno dzieci, jak i dorośli.
Kampania podkreśla, że Bank Millennium oferuje Konto 360°, z którego wygodnie można korzystać poprzez aplikację mobilną, oraz Konto 360° Junior.
W poprzedniej kampanii Banku Millennium z udziałem Radosława Kotarskiego promowano pożyczkę gotówkową.
Działania reklamujące Bank Millennium obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet. Za kreację reklam odpowiada agencja Change Serviceplan, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Według danych Kantar Media w pierwszym kwartale br. cennikowe wydatki reklamowe Banku Millennium w mediach pozainternetowych wyniosły 18,51 mln zł, o 34,7 proc. mniej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski opowiada o hulajnogach w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)