SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radosław Kotarski opowiada o hulajnogach w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)

Nowa kampania Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamuje Konto 360° z aplikacją mobilną i Konto 360° Junior.

W spotach Radosław Kotarski opowiada o miejskich hulajnogach, z których korzystają zarówno dzieci, jak i dorośli.

Kampania podkreśla, że Bank Millennium oferuje Konto 360°, z którego wygodnie można korzystać poprzez aplikację mobilną, oraz Konto 360° Junior.

 

W poprzedniej kampanii Banku Millennium z udziałem Radosława Kotarskiego promowano pożyczkę gotówkową.

Działania reklamujące Bank Millennium obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet. Za kreację reklam odpowiada agencja Change Serviceplan, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Według danych Kantar Media w pierwszym kwartale br. cennikowe wydatki reklamowe Banku Millennium w mediach pozainternetowych wyniosły 18,51 mln zł, o 34,7 proc. mniej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski opowiada o hulajnogach w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl