SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szybownik Sebastian Kawa reklamuje konto w Banku Pekao

Bank Pekao zaczął akcję promującą Konto Przekorzystne i Konto Świat Premium. Wspiera to kolejna kampania z serii „Bierz życie za rogi”, której bohaterem jest wybitny szybownik Sebastian Kawa.

W ramach promocji nowy klient, który otworzy Konto Przekorzystne lub Konto Świat Premium za pomocą selfie w aplikacji mobilnej PeoPay może otrzymać 200 zł premii, a przy założeniu takiego rachunku w oddziale Banku Pekao - 100 zł. Dodatkowo obie grupy klientów mogą otworzyć konto oszczędnościowe z oprocentowaniem 3 proc. w skali roku na 4 miesiące do 30 tys. zł. wraz z Kontem Przekorzystnym oraz do 100 tys. zł. z Kontem Świat Premium.

Promocji towarzyszy kampania reklamowa, w której występuje utytułowany szybownik Sebastian Kawa. - Naszą ambicją jest dostarczanie klientom jak najlepszych rozwiązań. Po zeszłorocznej prezentacji karty rewolucyjnej, która przy płaceniu za granicą daje gwarancje niskich kursów i przyczyniła się do najlepszego kwartału pod względem sprzedaży kont w historii banku, przyszedł czas na ofertę dla oszczędzających. Inspirują nas ludzie, którzy stawiają sobie ambitne cele i „sięgają wyżej”. Taki też jest kolejny bohater naszej nowej kampanii, Sebastian Kawa, który od wielu lat jest w czołówce światowego rankingu pilotów szybowcowych - komentuje Remigiusz Hołdys, dyrektor zarządzający w pionie bankowości detalicznej Banku Pekao.

W poprzedniej kampanii Banku Pekao promowano pożyczkę gotówkową. Bohaterką reklam była Miłka Raulin, która w 2018 roku jako najmłodsza Polka zdobyła Koronę Ziemi.

Za obsługę reklamową banku odpowiadają agencje Saatchi & Saatchi (strategia, kreacja i produkcja reklam), Sales&More (działania w internecie), Performance Media (aktywności w social media) oraz dom mediowy Fullsix Media (zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Szybownik Sebastian Kawa reklamuje konto w Banku Pekao

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl