Bank Pocztowy wybrał nową agencję reklamową
Od początku marca 2005 roku Bank Pocztowy rozpoczął współpracę z Agencją Reklamową Arip
Obsługa dotyczyć będzie działań BTL-owych, które Bank, z racji swej ścisłej współpracy z Pocztą Polską, prowadzi w największym zakresie.
Obsługa reklamowa obejmie wszystkie produkty Banku, zarówno te oferowane w sieci Poczty, jaki i te oferowane poprzez sieć placówek własnych.
„Nowa agencja ma za zadanie odświeżyć wizerunek Banku obecnego głównie w urzędach pocztowych oraz zasygnalizować zmiany, które w ofercie i sposobie funkcjonowania Banku nastąpią w najbliższym czasie. Mamy również nadzieję, że poprzez nową linię materiałów BTL-owych będziemy lepiej zauważani przez
naszych klientów odwiedzających urzędy pocztowe” – mówi Zbigniew Wiatr, Dyrektor Marketingu w Banku Pocztowym.
Pierwsze efekty nowej współpracy będą widoczne już na początku kwietnia.
Zmiana agencji reklamowej to już kolejny ruch w nowej strategii komunikacji marketingowej Banku Pocztowego. Od początku lutego Bank rozpoczął współpracę w zakresie działań Public Relations z agencją Aurora Communication.
Dołącz do dyskusji: Bank Pocztowy wybrał nową agencję reklamową