Bartłomiej Dyliński: z Leo Burnett do Grupy IKEA
Bartłomiej Dyliński objął stanowisko kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w dziale marketingu IKEA w Polsce. Wcześniej pracował w agencjach reklamowych McCann Erickson, JWT, Scholz & Friends i Leo Burnett oraz w Grupie Żywiec.
Jako kierownik ds. komunikacji zewnętrznej IKEA w Polsce Bartłomiej Dyliński będzie zajmował się działaniami reklamowymi tej marki we wszystkich kanałach komunikacji. Poprzednio pełnił funkcję group account directora w agencji reklamowej Leo Burnett. Wcześniej pracował w agencjach Zoom Advertising, McCann Erickson, JWT i Scholz & Friends oraz w Grupie Żywiec (jako senior brand manager marki Żywiec).
W dziale marketingu IKEA Dyliński zastąpił Joannę Religę, która kilka miesięcy temu objęła stanowisko IKEA family managera.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Dyliński: z Leo Burnett do Grupy IKEA