Bartosz Kurek z bratem Jakubem reklamuje Zott Monte (wideo)
Z udziałem siatkarza Bartosza Kurka rozpoczęła się kampania reklamowa jogurtów Zott Monte. Reklamy na potrzeby akcji przygotowały firmy Pahnke Markenmacherei i Lemon Film Studio.
W kampanii Zott Monte zawodnik siatkarskiej reprezentacji Polski Bartosz Kurek występuje wspólnie ze swoim młodszym bratem Jakubem. Spot pokazuje, że młode osoby w późniejszym życiu mogą spełniać swoje marzenia i zostać, kimkolwiek chcą. Reklama kończy się hasłem „Pełno smaku, pełno siły, pełno frajdy!”.
- Dostrzegamy w Bartoszu Kurku wszystkie te cechy, które są kluczowymi wartościami dla Monte: zdrowie, energię, aktywność, radość i sukces. Natomiast Kuba to przedstawiciel młodych miłośników naszej marki. Obaj uosabiają jej typowych konsumentów - mówi Christian Hron, dyrektor marketingu Zott Polska.
Kampania reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję, a także radio, internet i outdoor. Intensywnie będzie prowadzona do końca igrzysk olimpijskich w Londynie, czyli do połowy sierpnia, a potem jeszcze kontynuowana. Reklamę do akcji wymyśliła agencja Pahnke Markenmacherei, a wyprodukowało Lemon Film Studio.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Kurek z bratem Jakubem reklamuje Zott Monte (wideo)