'Barwy szczęścia' zyskały milion widzów
Drugi sezon obyczajowego serialu "Barwy szczęścia" oglądało o milion widzów więcej niż premierową serię produkcji, a w czasie jej emisji TVP 2 była liderem rynku, wyprzedzając emitujący "Na Wspólnej" TVN. Prawie trzykrotnie wzrosły też wpływy reklamowe serialu.
Średnia oglądalność "Barw szczęścia" w okresie od września do połowy czerwca br. wyniosła 4,35 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 28,34 proc. w 4+ i 25,22 proc w 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. W zakończonym właśnie sezonie serial nadawany był od poniedziałku do czwartku o 20.10. Natomiast w premierowym sezonie 2007/2008, gdy pokazywano go w środy i czwartki o 20.05 i 20.35, śledziło go 3,37 mln średnio osób, a udział w rynku wynosił odpowiednio 22,38 proc. i 21,14 proc.
W trakcie nadawania "Barw szczęścia" TVP 2 zajmowała pierwsze miejsce pod względem udziałów w rynku. Serialowi udało się pokonać konkurencyjne "Na Wspólnej", które w tym czasie nadawała głównie TVN, zajmująca z udziałem na poziomie 20,92 proc. drugą pozycję. Dalej znalazły się: TVP 1 (15,12 proc.) i Polsat (14,84 proc.).
Wpływy reklamowe z wszystkich wyemitowanych w analizowanym okresie odcinków serialu wyniosły 88,1 mln zł. W premierowym sezonie przychody reklamowe wyniosły tylko 29,6 mln zł. (dane cennikowe bez rabatów).
Kolejne epizody "Barw szczęścia" pojawią się na antenie Dwójki jesienią br.
Widownia "Barw szczęścia" miesiąc po
miesiącu
10 najpopularniejszych odcinków
serialu
Oglądalność konkurencji w czasie emisji
"Barw szczęścia"
Profil widza "Barw szczęścia"
Dołącz do dyskusji: 'Barwy szczęścia' zyskały milion widzów