SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bauer prostuje

Po G+J, Bauer tym razem prostuje Edipresse

Wydawnictwo Bauer postanowiło pobić rekord w prostowaniu informacji prasowych konkurencji. Wczoraj informowaliśmy w o polemice z G+J, dzisiaj pora na Edipresse.

"Wydawnictwo Bauer z przykrością, acz tradycyjnie, zmuszone jest sprostować nieprawdziwe dane podane przez konkurencję. (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

      

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

W opublikowanej dzisiaj w serwisach elektronicznych notce dotyczącej nowej zawartości tygodnika Przyjaciółka czytamy ze zdziwieniem, że, po raz kolejny, w segmencie tygodników kobiecych , pozbawiono nas pozycji lidera.

Dowiadujemy się bowiem, że tygodnik Przyjaciółka jest " najlepiej sprzedającym się tygodnikiem kobiecym", podczas gdy z danych ZKDP wynika jasno i wyraźnie, że pierwsze miejsce w segmencie tygodników kobiecych zajmuje Życie na gorąco.

Dane mówią jasno: sprzedaż ŻNG wyniosła w maju 2003 - 663 034 (ZKDP), Przyjaciółki -- 559 085 (ZKDP) , różnica jest więc znaczna i jednoznaczna.

Średnia sprzedaż (także dane ZKDP) w okresie styczeń-maj 2003 to, w naszym przypadku - 658 681 egz.!

Ostatnie potwierdzone dane sprzedaży "Życia na Gorąco" to średnia za lipiec 2003 (5 wydań) - 685 tys. (Dane Wydawcy)

Mamy nadzieję, że brak wzmianki o tygodniku Życie na gorąco w notce o Przyjaciółce wynika jedynie z przeoczenia, bo nie sposób sądzić chyba, że jego istnienie i wysoka pozycja na rynku pozostają dla Edipresse tajemnicą" - informuje Bauer.

Kto następny? Zapraszamy do komentowania za pomocą opcji "dodaj komentarz".

Dołącz do dyskusji: Bauer prostuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl