Bauer prostuje
Po G+J, Bauer tym razem prostuje Edipresse
Wydawnictwo Bauer postanowiło pobić rekord w prostowaniu informacji prasowych konkurencji. Wczoraj informowaliśmy w o polemice z G+J, dzisiaj pora na Edipresse.
"Wydawnictwo Bauer z przykrością, acz tradycyjnie, zmuszone jest sprostować nieprawdziwe dane podane przez konkurencję. (więcej poniżej)
|
Dowiadujemy się bowiem, że tygodnik Przyjaciółka jest " najlepiej sprzedającym się tygodnikiem kobiecym", podczas gdy z danych ZKDP wynika jasno i wyraźnie, że pierwsze miejsce w segmencie tygodników kobiecych zajmuje Życie na gorąco.
Dane mówią jasno: sprzedaż ŻNG wyniosła w maju 2003 - 663 034 (ZKDP), Przyjaciółki -- 559 085 (ZKDP) , różnica jest więc znaczna i jednoznaczna.
Średnia sprzedaż (także dane ZKDP) w okresie styczeń-maj 2003 to, w naszym przypadku - 658 681 egz.!
Ostatnie potwierdzone dane sprzedaży "Życia na Gorąco" to średnia za lipiec 2003 (5 wydań) - 685 tys. (Dane Wydawcy)
Mamy nadzieję, że brak wzmianki o tygodniku Życie na gorąco w notce o Przyjaciółce wynika jedynie z przeoczenia, bo nie sposób sądzić chyba, że jego istnienie i wysoka pozycja na rynku pozostają dla Edipresse tajemnicą" - informuje Bauer.
Kto następny? Zapraszamy do komentowania za pomocą opcji "dodaj komentarz".
Dołącz do dyskusji: Bauer prostuje