Beata Magdziarz chief digital officer w Havas Media Group
Beata Magdziarz w październiku dołączy do grona ekspertów digital w grupie Havas Media Group i obejmie stanowisko chief digital officer. Zastąpi Dominika Wałęgę, który przeszedł do Performics z grupy Publicis.
Do zadań Magdziarz będzie należało rozwijanie kompetencji, oferty i produktów digitalowych w grupie Havas.
Ponadto, będzie odpowiedzialna za zarządzanie i koordynację wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Group, wyznaczanie i wdrażanie standardów pracy, nadzór merytoryczny nad przetargami i wsparcie w pozyskiwaniu klientów digital.
Na nowym stanowisku zastąpi Dominika Wałęgę, który na początku września wrócił do należącej do Publicis Group agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Beata Magdziarz poprzednio w T-Mobile
Beata Magdziarz ostatnio była odpowiedzialna za e-commerce i działania performance w T-Mobile. Kompleksowo odpowiadała za takie obszary digital marketingu jak strategia e-commerce, performance i digital media we wszystkich kanałach online, w tym sem, social media, programmatic, afiliacja oraz za marketing automation, analitykę e-commerce i SEO.
Dla Beaty Magdziarz jest to powrót do Havas, w którym pracowała do 2018 roku jako senior performance marketing manager. Wcześniej pracowała w m.in. GroupM, Red Bullu i Vertigo Media.
Jest założycielką fundacji Her Digital Bar, która propaguje wiedzę o transformacji cyfrowej.
Dołącz do dyskusji: Beata Magdziarz chief digital officer w Havas Media Group
oficer - więc najmniej dwie gwiazdki, ale "czif" więc pewnie jakiś keptyn Dżek.
swoją drogą, zabawne jak te wszystkie domy mediowe chcą być bardziej angielscy od Anglików :) Powinno być też imię dostosowane - Beate! :D: