SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bed&Breakfast tworzy nową identyfikację wizualną Jet Line

Jet Line powierzył przygotowanie swojej nowej identyfikacjiwizualnej agencji Bed&Breakfast.

Do zadań agencji będzie też należało wypracowanie strategii ikreacji do kampanii ATL, zaprojektowanie i wykonanie nowej stronyinternetowej oraz przygotowanie projektów do kampanii internetowejfirmy.

Dołącz do dyskusji: Bed&Breakfast tworzy nową identyfikację wizualną Jet Line

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krzysztof
UWAGA!!!!!! Nie podejmujcie zadnej wspolpracy z tym czlowiekiem. Najzwyklejszy oszust. Dziwie sie ze jeszcze dziala w tej branzy. Ostrzegam!!!
odpowiedź