'Big Cities Max' Mediatak zwiększa zasięg do 45%
Mediatak poszerza swoją dotychczasową ofertę budowania kampanii ogólnopolskiej w dziennikach regionalnych ('Big Power', 'Big Regions', 'Big Cities').
Mediatak dołączył do pakietu „Big Cities” (kampanii miejskiej) bezpłatny tytuł – „Echo Miasta”. Zmaksymalizowany pakiet nosi nazwę „Big Cities Max”.
Kampania miejska obejmuje dzienniki regionalne o najwyższym zasięgu ukazujące się we wszystkich miastach powyżej 50 tysięcy lub 100 tysięcy mieszkańców oraz dziennik „Rzeczpospolita” w Warszawie. „Echo Miasta” powiększy zasięg pakietu „Big Cities” w siedmiu największych miastach: Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i w aglomeracji śląskiej.
„Wprowadzając na rynek nowy pakiet mamy na celu przede wszystkim uatrakcyjnienie oferty dla reklamodawców” – mówi Mariusz Czykier, Senior Product Manager Mediatak. „Najważniejsze korzyści płynące z oferty „Big Cities Max” to znaczący wzrost zasięgu kampanii w największych miastach, gdzie skoncentrowana jest największa siła nabywcza, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów dotarcia. Zwiększamy równocześnie zasięg pakietu „Big Cities” w samej Warszawie. Łącząc w jednej ofercie nowy tytuł bezpłatny z dziennikami o długich tradycjach czytelniczych w poszczególnych regionach, wykorzystujemy siłę, jaka tkwi w lokalności tych tytułów, w ich bliskości sprawom czytelników oraz wykorzystujemy potencjał prasy bezpłatnej".
Dołącz do dyskusji: 'Big Cities Max' Mediatak zwiększa zasięg do 45%