Taxify zmienia nazwę na Bolt
Aplikacja do zamawiania przejazdów Taxify zmieniła nazwę na Bolt oraz zaprezentowała nowe logo. - Bolt oznacza w języku angielskim piorun, co podkreśla również nasze przekonanie o tym, że przyszłość transportu będzie elektryczna - komentuje Markus Villig, założyciel i CEO firmy Bolt.
Estońska marka działa od 2013 roku w ponad 30 krajach na całym świecie. Powstała jako Taxify, służy do zamawiania przejazdu samochodem lub motorowerem. Oferuje też współdzielenie elektrycznych hulajnóg. W Polsce działa od 2016 roku.
Obecnie z aplikacji mogą już korzystać mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Trójmiasta, Poznania, Aglomeracji Śląskiej, Łodzi, Lublina, Bydgoszczy. Od 7 marca usługa działa też na terenie Białegostoku.
Bolt to przyszłość transportu
- Biorąc pod uwagę ambicję do rozwiązywania problemów transportowych na szerszą skalę, chcemy, aby nazwa naszej marki odzwierciedlała jej przyszłość, a nie przeszłość. Nowa nazwa, Bolt, oznacza szybkość i łatwe przemieszczanie się - dokładnie takie powinno być poruszanie się po mieście, czy to samochodem, czy hulajnogą, czy podczas korzystania z transportu publicznego. Bolt oznacza w języku angielskim piorun, co podkreśla również nasze przekonanie o tym, że przyszłość transportu będzie elektryczna - wyjaśnia Markus Villig, założyciel i CEO firmy Bolt.
Nowa marka będzie wprowadzana stopniowo w ciągu najbliższych tygodni. Ikona aplikacji początkowo pozostanie niezmieniona. Aplikacja zaktualizuje się automatycznie, użytkownicy nie będą musieli podejmować żadnych dodatkowych działań.
W Warszawie przejazd Boltem mogą zamawiać pasażerowie z niepełnosprawnością, podróżujące z psem-przewodnikiem, a także seniorzy. Kierowcy są specjalnie przeszkoleni, aby móc pomagać pasażerom.
Obecnie z aplikacji korzysta ponad 25 milionów użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Taxify zmienia nazwę na Bolt