SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bosch stawia na marketing partnerski

Agencja Pegasus Advertising wprowadza projekt pod nazwą Klub Experta Bosch

Agencja Pegasus Advertising wprowadza projekt pod nazwą Klub Experta Bosch dla firmy Robert Bosch Sp. z o.o. Celem klubu lojalnościowego skierowanego do wybranych, największych w Polsce warsztatów samochodowych zaopatrujących się w części samochodowe Boscha jest budowa lojalności i partnerskich relacji z właścicielami i pracownikami warsztatów. Stosunkowo duża siła oddziaływania autorytetu mechanika na klienta ostatecznego w porównaniu z siłą oddziaływania reklamy w mediach zadecydowała o wyborze strategii marketingu partnerskiego.

Lojalnym partnerom będącym członkami Klubu, Bosch zapewni stałe podnoszenie wiedzy fachowej, pomoc w prowadzeniu ich biznesu oraz możliwość udziału w specjalnych promocjach.

W pierwszej promocji, skierowanej wyłącznie do członków Klubu, uczestnicy mogą wygrać między innymi koszulki z oryginalnym autografem Adama Małysza. Robert Bosch Sp. z o.o. rozpoczął współpracę z Pegasus Advertising we wrześniu 2002 roku, powierzając agencji przeprowadzenie programu motywacyjnego skierowanego do punktów dystrybuujących akumulatory. W Polsce przedsiębiorstwo Robert Bosch Sp. z o.o. prowadzi działalność od 1992 roku. W skład firmy oprócz działu Części i Akcesoria Samochodowe wchodzą działy: Elektronarzędzia, Diagnostyka Samochodowa, Blaupunkt, Junkers. Obrót całej spółki za rok 2000 wyniósł 200,2 miliona DM.

Dołącz do dyskusji: Bosch stawia na marketing partnerski

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl