Bosman - nowa wizualizacja marki
Piwo Bosman od kwietnia ma nową etykietę.
Świeża i wyrazista kolorystyka nowej wizualizacji butelek i puszek, z umieszczonym na niej wizerunkiem prawdziwego bosmana, jeszcze bardziej uwydatnia silny związek marki z regionem i podkreśla charakter znakomitego produktu szczecińskiego browaru - podano w komunikacie.
„Aby to podkreślić, postanowiliśmy marce Bosman nadać także oblicze prawdziwego człowieka morza – stąd wyrazista postać morskiego przywódcy na nowej etykiecie. Chcemy też, wspólnie z konsumentami Bosmana, znaleźć żywe wcielenie tego wizerunku. Dlatego też zorganizowaliśmy casting na współczesnego bosmana, prowadzony wspólnie z TVP3 i „Kurierem Szczecińskim” – mówi Magdalena Wieczorek, Brand Manager marki Bosman w Carlsberg Polska.
„Mamy nadzieję, że piwo Bosman, duma regionu szczecińskiego, dzięki nowemu wizerunkowi znajdzie jeszcze więcej zwolenników. Z pewnością na to zasługuje, bo zarówno Bosman Full jak i Bosman Specjal to produkty najwyższej jakości, wytwarzane w najnowocześniejszym i najbardziej zaawansowanym technologicznie browarze w Szczecinie” – dodaje Magdalena Wieczorek.
Nowa wizualizacja marki, komunikowana na butelkach, puszkach i multipakach, będzie wsparta kampanią wizerunkową, prowadzoną pod hasłem „Bosman. Zawsze na fali”. Kampania zaczynająca się od kwietnia obejmuje media zewnętrzne, telewizję regionalną i prasę.
Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego nowej etykiety piwa Bosman jest Studio DN Design Group.
Dołącz do dyskusji: Bosman - nowa wizualizacja marki