SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bożena Dykiel reklamuje PUR

22 lutego ruszyła kampania wspierająca płyn do mycia naczyń PUR. Na potrzeby kampanii agencja TBWA\ zrealizowała 30-sekundowy spot reklamowy.

Celem kampanii jest podniesienie świadomości marki PUR jako wyjątkowo efektywnego i skutecznego płynu do mycia naczyń. W kreacji wykorzystano wizerunek Bożeny Dykiel, która od kilku lat jest ikoną marki PUR. Przekaz nowej kampanii dotyczy ekonomiczności użycia produktu PUR oraz skuteczności w usuwaniu tłuszczu i ciężkich zabrudzeń.

pur

Działania promocyjne obejmują intensywną kampanię telewizyjną w ogólnopolskich stacjach: TVP, Polsat, TV 4, Polsat 2, TVN, TVN7.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD.

purr

Dołącz do dyskusji: Bożena Dykiel reklamuje PUR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl