Bożonarodzeniowe „Zielono mi” w kampanii PGE (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa odsłona kampanii reklamowej Polskiej Grupy Energetycznej opartej na piosence „Zielono mi”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe The Digitals i Zenith.
Bożonarodzeniowy spot pokazuje przygotowania do Bożego Narodzenia, podczas których używane są urządzenia działające na energię elektryczną. Ponadto bohaterowie reklamy korzystają z usług Polskiej Grupy Energetycznej nieszkodzących środowisku: elektronicznych faktur, internetowego biura obsługi klientów oraz e-sklepu ze sprzętem energooszczędnym.
W tle słuchać piosenkę „Zielono mi” Andrzeja Dąbrowskiego.
To kontynuacja wizerunkowej kampanii PGE pod hasłem „Mamy energię do zmian” prowadzonej od dwóch tygodni. W reklamach podkreślono transformację firmy w kierunku odnawialnych źródeł energii i podejmowane przez nią działania proekologiczne.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, prasę, kina oraz outdoor. Potrwa do końca grudnia.
Za kreację i produkcję reklam odpowiadała agencja The Digitals, a zaplanowaniem oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Bożonarodzeniowe „Zielono mi” w kampanii PGE (wideo)