BPH wraca do telewizji
Z początkiem października ruszyła kampania kredytów mieszkaniowych Banku BPH.
Obejmuje ona emisję spotu telewizyjnego banku BPH w największych stacjach telewizyjnych.
- Poczynania głównego bohatera (odwiedza on różne banki i porównuje oferty) odtwarzane są do tyłu w kilkakrotnym przyspieszeniu, podczas gdy pozostała część akcji rozgrywa się w normalnym, spokojnym tempie. „Porównałeś różne oferty? Wróć tam, gdzie jest najlepiej” – tak brzmi w skrócie idea kreatywna komunikacji, czytamy w opisie spotu telewizyjnego.
Film nawiązuje do prowadzonej od połowy września w prasie i BTL kampanii informacyjnej dotyczącej kredytów mieszkaniowych Banku BPH. Wykorzystano w niej silny insight konsumencki, zgodnie z którym, aby znaleźć najlepszy kredyt, trzeba się sporo nabiegać.
Za kreację i strategię odpowiedzialny jest Just, który pracuje dla marki Banku BPH od 2003 roku, a zakupem mediów zajął się MediaCom.
Dołącz do dyskusji: BPH wraca do telewizji