SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brand Support wypromuje Haribo

Agencja Brand Support wygrała przetarg na obsługę PR dla firmy Haribo Polska - producenta żelków, gum i pianek.

Agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań PR  dla wszystkich produktów należących do portfolio marek Haribo i Maoam oraz kompleksową organizację XIII edycji Akademii Misia Haribo w 2014 roku.

Zakres działań agencji będzie obejmował wsparcie strategiczne w budowaniu wizerunku poszczególnych marek, PR produktowy oraz wsparcie PR dla działań eventowych i sponsoringowych, realizowanych przez firmę Haribo.

Dołącz do dyskusji: Brand Support wypromuje Haribo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl