Bref Tornado: Czyści za Ciebie (wideo)
Pod hasłem "Czyści za Ciebie" przebiega kampania reklamowawprowadzająca na polski rynek markę Bref Tornado. Akcja obejmujetelewizję prasę i punkty sprzedaży.
Kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek proszek doczyszczenia toalety Bref Tornado metaforycznie obrazuje uciążliweprace domowe jako niewolę. Akcja pod hasłem "Czyści za Ciebie"podkreśla, że promowany produkt skraca i ułatwia utrzymywaniehigieny w toalecie.
Rozpoczęta 9 lutego kampania obejmuje telewizję (TVP, Polsat, TV4, Polsat 2, Polsat Cafe, Polonia 1, ITV, Discovery), prasę ('Hurti Detal", "Handel", "Tina: Dom i Relaks") oraz punkty sprzedaży(materiałami POS, bezpłatne próbki, spoty na monitorach LCD).Adaptację kreacji przygotowała agencja TBWA\, natomiast planowaniemi zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Bref Tornado: Czyści za Ciebie (wideo)