Brytyjski rynek reklamy online w górę
W pierwszych czterech miesiącach bieżącego roku aktywność na brytyjskim rynku internetowej reklamy typu display była o 21 procent większa niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że między styczniem a kwietniem internetowe kampanie reklamowe prowadziło średnio 5,9 tysiąca reklamodawców miesięcznie.
Każdego miesiąca średnio prowadzonych było blisko 11 tysięcy takich kampanii, a użyto w nich średnio 32 tysiące różnych reklamowych kreacji.
W porównaniu z analogicznym okresem sprzed trzech lat, liczba reklamodawców zwiększyła się o 43 procent, liczba kampanii o 49 procent, a liczba reklamowych kreacji o 48 procent.
Z danych Nielsen Online wynika również, że w analizowanym okresie największą część internetowych reklamodawców (24 procent) stanowiły firmy z sektora handlowego i finansowego (m.in. Marks & Spencer, Tesco, HSBC i Barclays).
źródło: UTalkMarketing
Dołącz do dyskusji: Brytyjski rynek reklamy online w górę