SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brytyjski rynek reklamy online w górę

W pierwszych czterech miesiącach bieżącego roku aktywność na brytyjskim rynku internetowej reklamy typu display była o 21 procent większa niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że między styczniem a kwietniem internetowe kampanie reklamowe prowadziło średnio 5,9 tysiąca reklamodawców miesięcznie.

Każdego miesiąca średnio prowadzonych było blisko 11 tysięcy takich kampanii, a użyto w nich średnio 32 tysiące różnych reklamowych kreacji.

W porównaniu z analogicznym okresem sprzed trzech lat, liczba reklamodawców zwiększyła się o 43 procent, liczba kampanii o 49 procent, a liczba reklamowych kreacji o 48 procent.

Z danych Nielsen Online wynika również, że w analizowanym okresie największą część internetowych reklamodawców (24 procent) stanowiły firmy z sektora handlowego i finansowego (m.in. Marks & Spencer, Tesco, HSBC i Barclays).

źródło: UTalkMarketing

Dołącz do dyskusji: Brytyjski rynek reklamy online w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl