SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Budżet reklamowy HP w regionie EMEA dla Publicis Groupe

Holding reklamowy Publicis Groupe wygrał przetarg na budżetreklamowy działu komputerowych systemów osobistych (PersonalSystems Group) firmy Hewlett-Packard w regionie Europy, BliskiegoWschodu i Afryki (EMEA).

W walce o ten budżet, którego wartość szacuje się na około 150milionów dolarów, Publicis pokonał agencje BBDO, Y&R orazMcCann Erickson, która do tej pory obsługiwała w tym zakresieHP.

Za reklamę w tradycyjnych mediach w regionie odpowiedzialnabędzie należąca do holdingu agencja Saatchi & Saatchi wGenewie, a obowiązki cyfrowe będą należeć do Publicis Modem.

Poblicis obsługuje również działy HP Personal Systems Group iImage and Printing Group w regionie Azji i Pacyfiku.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Budżet reklamowy HP w regionie EMEA dla Publicis Groupe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl