Budżet reklamowy HP w regionie EMEA dla Publicis Groupe
Holding reklamowy Publicis Groupe wygrał przetarg na budżetreklamowy działu komputerowych systemów osobistych (PersonalSystems Group) firmy Hewlett-Packard w regionie Europy, BliskiegoWschodu i Afryki (EMEA).
W walce o ten budżet, którego wartość szacuje się na około 150milionów dolarów, Publicis pokonał agencje BBDO, Y&R orazMcCann Erickson, która do tej pory obsługiwała w tym zakresieHP.
Za reklamę w tradycyjnych mediach w regionie odpowiedzialnabędzie należąca do holdingu agencja Saatchi & Saatchi wGenewie, a obowiązki cyfrowe będą należeć do Publicis Modem.
Poblicis obsługuje również działy HP Personal Systems Group iImage and Printing Group w regionie Azji i Pacyfiku.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Budżet reklamowy HP w regionie EMEA dla Publicis Groupe