'Built for the city'
To hasło reklamowe, które towarzyszyć będzie jesiennej kampanii obuwia marki Caterpillar w Polsce.
Jak podano w komunikacie kampania oparta jest na mocnych, dynamicznych zdjęciach. Wykonane w scenerii Nowego Jorku, odzwierciedlają miejski charakter produktu i marki. Przedstawiają młodych ludzi, w typowych dla nich momentach dnia codziennego. Elementy brandingu są wplecione w zdjęcia w sposób bardzo subtelny, głównie poprzez odniesienie do koloru marki CAT, który pojawia się w logo, haśle kampanii oraz adresie strony internetowej.
Kampania „Built for the city” jest bezpośrednia w swoim przekazie i pozycjonuje Caterpillara jako markę wyboru dla świadomych mody i stylu klientów.
W Polsce kampania obejmować będzie działania w prasie (głównie prasa męska: LOGO, CKM, PLAYBOY) oraz outdoor.
Kampania trwać będzie przez 2 miesiące: wrzesień- październik.
Prasę i outdoor firma zakupiła we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: 'Built for the city'