SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Burger King złośliwie odpowiada na krytyczną kampanię McDonald’s (wideo)

Sieć Burger King w najnowszej reklamie dopisuje zakończenie do ostatniej kampanii McDonald’s, w której ta firma podkreślała, że ma większą od Burger Kinga sieć swoich restauracji.

Kilka dni temu McDonald's zakpił z Burger Kinga w niestandardowej kampanii reklamowej prowadzonej we Francji. Przy trasie wyjazdowej z miejscowości Brioude postawił ogromny drogowskaz z logo konkurencyjnej firmy, a tuż pod nim zamieszczono komunikat, że do jej najbliższej restauracji jest 258 km. Obok umieszczono niewielką tablicę z informacją, że najbliższa restauracja drive -thru McDonald's jest oddalona jedynie o 5 km. W internecie zamieszczono dodatkowo spot pokazujący, jak powstawał drogowskaz.

Burger King w swojej najnowszej reklamie mści się na konkurencie i dopisuje własne zakończenie do jego spotu. W pierwszej części swojego klipu wykorzystuje kilka wątków z reklamy rywala, a potem pokazuje jak para młodych osób przejeżdża obok drogowskazu McDonald's i dojeżdża do restauracji tej firmy. Kierowca prosi w okienku o dużą kawę, informując, że ma przed sobą daleką drogę. Gdy odjeżdża z drive-thru McDonald's na ekranie pojawiają się słowa: „Only 253 km to go before your Whopper. Thank you McDonald's for being everywhere”. Potem para podróżująca autem pokazana jest, jak w restauracji Burger Kinga je Whoppery. Mężczyzna mówi do kobiety: „Wcale nie było tak daleko”.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Buzzman.

Dołącz do dyskusji: Burger King złośliwie odpowiada na krytyczną kampanię McDonald’s (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Przyganiał kocioł garnkowi! Ponadto ani jedna ani druga firma to nie restauracje, a bary szybkiej obsługi bądź bistra.
0 0
odpowiedź
User
marketer
dobre!!!
0 0
odpowiedź
User
z boku
coca cola vs pepsi idą ciekawiej w konfrontacji, moim zdaniem
0 0
odpowiedź