SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burgery McDonald’s promowane hasłem „Co do McCrispy każdy ma rację”

McDonald’s rusza z kampanią reklamową serii kanapek McCrispy. Głównym elementem jest spot wideo. 

Klasyczny McCrispy, ostry Spicy McCrispy czy może bogata w dodatki wersja Supreme? W nowej kampanii McDonald’s udowadnia, że niezależnie od dokonanego wyboru, każdy z burgerów z rodziny McCrispy to „prawdziwa uczta”.

W ramach kampanii „Co do McCrispy każdy ma rację” zaplanowano emisję spotu oraz działania OOH. 

Za strategię oraz kreację odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication.

Dołącz do dyskusji: Burgery McDonald’s promowane hasłem „Co do McCrispy każdy ma rację”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Drożyzna
McDonalds stał się zdecydowanie za drogi.
odpowiedź
User
rainforest
McDonalds stał się zdecydowanie za drogi.


otóż to. Zawsze był kiepski jakościowo, a szybko już dawno nie jest. Więc ani to fast, ani food
odpowiedź
User
lemmy
desu wstydu oszczędź
odpowiedź