Business Consulting i Ideo Force przygotują kampanię o reformie szkolnictwa wyższego i nauki
Agencje Business Consulting i Ideo Force przygotują i zrealizują na zlecenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego kampanię promującą reformę szkolnictwa wyższego i nauki - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Resort nauki rozstrzygnął prowadzony od kilku tygodni przetarg na kampanię promującą reformę szkolnictwa wyższego. W wyniku jego rozstrzygnięcia zdecydował się nawiązał współpracę z agencjami Business Consulting i Ideo Force.
Business Consulting zajmie się działaniami w środkach komunikacji miejskiej oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Agencja zaproponowała za to cenę 1,1 mln zł, a resort chciał na to przeznaczyć 1,66 mln zł.
Ideo Force z kolei zajmie się działaniami promocyjnymi w internecie obejmującymi m.in. współpracę z influencerami. Na te działania resort chciał przeznaczyć 315,5 tys. zł, a Ideo Force zaproponowało 181,3 tys. zł.
Kampania Ministerstwa Nauki ma mieć zasięg ogólnopolski i będzie skierowana do osób w wieku ponad 16 lat.
Ma obejmować m.in. dwutygodniowe działania na ekranach LCD w komunikacji miejskiej w kilkunastu największych miastach w Polsce, billboardy i inne nośniki reklamy zewnętrznej w całym kraju, emisję spotów w kinach.
Zaplanowano też działania reklamowe w internecie, opierające się na współpracy z influencerami (blogerami/vlogerami) aktywnymi na YouTube, Facebooku i Instagramie.
Kampania outdoorowa będzie realizowana na przełomie kwietnia i maja br. lub w lipcu br. , a działania w internecie - od kwietnia do czerwca br.
Dołącz do dyskusji: Business Consulting i Ideo Force przygotują kampanię o reformie szkolnictwa wyższego i nauki