SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane” w kampanii dentsu na Pride Month

Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z klientami i partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma promować różnorodność i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym.

Format „dentsu & friends” miał już swoją premierę na wielu europejskich rynkach, w tym w Wielkiej Brytanii, Chorwacji, Rumunii, Bułgarii oraz we Włoszech. Na polskim rynku kampania ma swoją odsłonę po raz pierwszy.

- Dentsu od lat angażuje się globalnie w działania sojusznicze wspierające społeczność LGBTQIA+. W tym roku przyszedł czas na Polskę. Chcemy dać wyraźne świadectwo wsparcia dla różnych tożsamości i wolności bycia sobą. Jestem niezwykle dumna, że jest to głos wspólnych wartości naszych klientów i partnerów – mówi Mania Kostrzewska, DEI director, dentsu Polska & CEE.

Kampania będzie miała swoją odsłonę w digitalu oraz OOH. Dodatkowo sieć pracownicza dentsu Proud Polska będzie realizuje działania dla osób pracujących w dentsu w ramach Pride Month. W warszawskim biurze dentsu pojawiła się między innym tęczowa odsłona rozpoznawalnego punktu lobby jakim jest jednopiętrowa zjeżdżalnia.

- Jako "Gazeta Wyborcza" z dumą wspieramy tę kampanię. Od ponad 20 lat walczymy, żeby prawo do miłości, bez krępującej jej ideologii, było tak naturalne, jak prawo do oddychania. Wszystkim życzymy równych praw, bezpieczeństwa i dumy przez cały rok - komentuje Aleksandra Sobczak, wicenaczelna “Gazety Wyborczej”.

Partnerami kampanii są Mastercard, “Gazeta Wyborcza”, ChilliZet, AMS, Move TV, Vibez i “Glamour”.

Dołącz do dyskusji: "Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane” w kampanii dentsu na Pride Month

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Max
Po hasełku widać, że sami zdają sobie sprawę, iż promocji lgbt jest do wyrzygu
odpowiedź
User
Max
Po hasełku widać, że sami zdają sobie sprawę, iż promocji lgbt jest do wyrzygu
odpowiedź
User
zzz
Po hasełku widać, że sami zdają sobie sprawę, iż promocji lgbt jest do wyrzygu
uderz w stół a norzyce się odezwą - jeśli masz problem, że ktoś czuje się dobrze z tym kim jest i jest sobą i o tym mówi głośno, a ty dissujesz, to znaczy, że ta reklama jest potrzebna
odpowiedź