Cafe Prima Guaranesa w telewizji
W lutym ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa nowego na polskim rynku kawy produktu - kawy z dodatkiem guarany - Cafe Primy Guaranesy.
Za kreację odpowiada agencja reklamowa Grey Worldwide, a za planowanie mediów OMD Media Direction.
20 lutego rozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna. Mediaplan obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne – TVP1, TVP2, TVN, TVN7, POLSAT, TV4. Reklama pojawi się też na kanałach tematycznych takich jak: National Geographic, Discovery, Ale Kino, VIVA, Club czy AXN.
Kampania telewizyjna potrwa do końca kwietnia.
Spot reklamowy „Naukowiec” jest nietypowy i oryginalny, podobnie jak innowacyjny na polskim rynku produkt - kawa Prima Guaranesa z dodatkiem guarany. Reklama w niestandardowy sposób pokazuje tak pobudzające działanie kawy Primy Guaranesy, że duet kawy i guarany jest w stanie każdego pobudzić do życia. Twórcy reklamy postanowili na oryginalność – spot jest nowym sposobem na pokazanie kawy i jej właściwości.
Wsparciem dla kampanii telewizyjnej będzie kampania radiowa. Spoty reklamowe tym razem będzie można usłyszeć w Trójka, Radiu Zet, RMF FM, Wawie i Radiu Planeta, którego można słuchać w Katowicach, Opolu, Krakowie i Bielsku Białej.
Kolejnym elementem działań reklamowo-promocyjnych będzie kampania outdoorowa, która ruszy na początku marca. Wsparciem dla działań będzie kampania reklamowa w kinach i w Internecie na specjalnie przygotowanej stronie.
Z początkiem marca ruszy także druga edycja akcji promocyjnej „Poranna pobudka”, obejmującej poranne eventy w ośmiu największych miastach Polski i akcje degustacyjne w punktach sprzedaży.
Grupę docelową kampanii stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20 - 35, mieszkający
w miastach powyżej 50.000 mieszkańców, z minimum średnim dochodem i wykształceniem. Adresatami działań są młodzi ludzie, którzy zaczynają życie osobiste i zawodowe „na własny rachunek”, są aktywni, nowocześni, ambitni i dynamiczni, a także otwarci na nowości i innowacyjne propozycje.
Dołącz do dyskusji: Cafe Prima Guaranesa w telewizji