Całkowicie odnowione 'dlaczego'
Magazyn studencki 'dlaczego' w odświeżonym layoucie oraz bardziej dynamicznej i przejrzystej formie.
W magazynie wydawanym przez Platformę Mediową Point Group bęzie więcej porad dla studentów, a także nowe działy i rubryki.
Magazyn został podzielony na sześć działów.
Szorty - w którym co miesiąc można znaleźć gorące i aktualne informacje na temat studiowania. Od numeru październikowego jest w nim nowy cykl – Uczelnia Miesiąca – prezentujący uczelnie państwowe – w październikowym numerze UAM w Poznaniu. W Szortach co miesiąc także wywiady – w październiku rozmowa z prezydentem RP Lechem Kaczyńskim m.in. o tym, co chce zrobić dla studentów i jak ocenia polskie szkolnictwo wyższe. Ponadto dużo newsów i praktycznych informacji, w tym w najnowszym numerze o studiowaniu równoległym.
Raport – odnowiony dział prezentujący gorący temat numeru. Został wyodrębniony z całego magazynu dzięki czcionce, kolorystyce stron i składowi. W październiku „Siedem grzechów głównych polskich uczelni”. Częścią składową raportu jest pierwszy i jedyny do tej pory wywiad z ministrem nauki i szkolnictwa wyższego – prof. Michałem Seweryńskim.
Reflektor – dział reportaży i analiz, gdzie co miesiąc poruszane są kontrowersyjne, choć nie zawsze, sprawy i problemy. W październikowym numerze o młodych ludziach chodzących na castingi oraz jak ze zwykłych czynności zrobić wyjątkowy happening.
W dziale Kariera m.in. ścieżki kariery zarówno młodych ludzi, jak i znanych twarzy. W październiku o swojej karierze opowiadają Irena Eris, Jacek Żakowski, czy Grzegorz Miecugow. Znajdują się tu również praktyczne informacje dla pracujących lub chcących pracować studentów.
Poradnik Extra – dominują w nim rankingi, zestawienia, tabele, porównania, testy. W październikowym numerze można znaleźć m.in. ranking kont bankowych dla studentów, studencką listę płac, informacje dotyczące nowego prawa jazdy, test językowy, test zawodowy oraz test na inteligencję.
ToTuToTam – dział o szeroko pojętej tematyce lifestyle’owej i kulturalnej. Na każdej stronie znajduje się zdjęcie gwiazdy z okładki jako postaci komiksowej, z którą w „dymkach” przeprowadzany jest wywiad. To nowość na polskim rynku wydawniczym – magazyn „?dlaczego” jako pierwszy zastosował tę formę wywiadu. W październikowym numerze jest to wywiad z Borysem Szycem. W dziale oprócz wywiadu znajdują się informacje o wydarzeniach kulturalnych w całej Polsce. Nowością jest kalendarium wydarzeń na każdy dzień tygodnia danego miesiąca. Rozszerzony został City Guide. Do przewodnika została dołączona również mapka. W ToTuToTam felietony Jarosława Kuźniara z Radia Zet oraz Krzysztofa Skiby. W nowej wersji magazynu do wygrania co miesiąc wiele nagród.
Zmianie uległo też logo, które w zależności od potrzeb będzie zmieniało swoje kolory.
Najnowszemu wydaniu „?dlaczego” towarzyszy zakrojona na szeroką skalę kampania wizerunkowa.
W ośmiu największych miastach Polski: Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Warszawie, we Wrocławiu i w Poznaniu – będą jeździły autobusy z reklamą „Dlaczego na uczelniach jest jak w piekle?”.
Od 9 października „?dlaczego” będzie można zobaczyć również w 4fun.tv, telewizjach VIVA, MTV oraz w portalach Onet.pl, Pracuj.pl, Interia.pl, Wp.pl i Korba.pl. W radiu (WAWa, Bis, Roxy FM) od 3 października emitowane są spoty promujące najnowszy numer magazynu. W Multikinie w formie infotixów, czyli reklamy na monitorach przy kasach, plakatów i w formie spotów dźwiękowych w holach. Ulicami miasta będzie jeździł mobil z hasłem promującym najnowszy numer magazynu.
Równolegle z kampanią zostaną rozdystrybuowane na polskich uczelniach kalendarze na rok akademicki 2006/2007 oraz specjalne, 16-stronicowe wydanie magazynu „?dlaczego extra”.Całość kampanii została przygotowana w ramach struktury Platformy Mediowej Point Group.
Cena magazynu pozostaje na tym samym poziomie – 5,99 zł, a nakład magazynu to 70 tys. egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: Całkowicie odnowione 'dlaczego'