CAM Media przeobraża się w LARQ i uruchamia agencję reklamową Creative Works
Notowana na giełdzie firma CAM Media, zajmująca się m.in. reklamą zewnętrzną, zmieniła nazwę na LARQ. Jej władze zakończyły właśnie porządkowanie struktur produktowych, m.in. wydzielając nowe spółki, np. CAM Media Creative Works.
W ramach procesu porządkowania struktury produktowej powołano do życia spółkę Synergic zajmującą się segmentem niestandardowych nośników reklamowych oraz agencję reklamową CAM Media Creative Works. Przebudowano też zespół sprzedażowy i zrezygnowano z projektów, które nie dają satysfakcjonującej rentowności.
Zdaniem zarządu LARQ zmiany te mają spowodować widoczną optymalizację zarządzania grupą kapitałową, zapewnić większą efektywność kosztową oraz przyczynić się do zwiększenia elastyczności prowadzonej działalności biznesowej w kontekście zmian zachodzących na rynku oraz rosnących potrzeb klientów.
Teraz głównymi filarami działalności LARQ są: Nextbike Polska - dostawca i operator miejskich systemów rowerowych (spółka zarządza flotą blisko 6 tys. rowerów w 10 miastach i ma bazę ponad 600 tys. zarejestrowanych użytkowników), Synergic - krajowy operator i właściciel niestandardowych nośników reklamy zewnętrznej (m.in. na prawie wszystkich polskich lotniskach oraz na kluczowych dworcach autobusowych) oraz Brand24 - właściciel autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie.
W zarządzie LARQ zasiadają dotychczasowi członkowie zarządu CAM Media: Krzysztof Przybyłowski jako prezes oraz Mikołaj Chruszczewski i Małgorzata Dzięcioł jako jego członkowie. Dwoje ostatni weszli do zarządu spółki wiosną br.
Dołącz do dyskusji: CAM Media przeobraża się w LARQ i uruchamia agencję reklamową Creative Works