Canal+ promuje się jako stacja piłkarska (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania stacji Canal+, realizowana pod hasłem"Gdzie jest piłka?". Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku Canal+jako kanału o unikalnej ofercie sportowej, której kluczowymelementem jest piłka nożna.
Zrealizowany w zabawnej konwencji 30-sekundowy spot reklamowyinformuje widzów, że najbardziej emocjonujące spotkania piłkarskiemożna zobaczyć tylko w Canal+. Reklama jest emitowana na anteniestacji: TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 7, TVN 24, TV 4, Filmbox, ComedyCentral, AXN, FOXlife, Hallmark, National Geographic, VH 1, Movies24, Discovery, TVP Sport, Canal+ i Canal+ Sport. Kreację filmuprzygotowała agencja Ogilvy Action. Planowaniem i zakupem mediówzajął się dom mediowy MPG.
Komunikację telewizyjną wzmocnia kampania internetowawykorzystująca serwisy piłkarskie portali Sport.pl, Sports.pl,Sport24.pl, Interia.pl, Onet.pl i Dziennik.pl. Kreację kampanii winternecie przygotował we własnym zakresie Canal+, mediazaplanowała agencja Media Contacts.
Kampania potrwa do końca maja.
Dołącz do dyskusji: Canal+ promuje się jako stacja piłkarska (wideo)